marți, 10 ianuarie 2017

Statusuri de Facebook pentru indragostiti


🙂 Pentru lume tu esti cineva, pentru cineva tu esti lumea ! Cu multa dragoste, Cineva…..

:)  Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca. Dar a venit mai devreme. L-am intrebat de ce. A zambit🙂 si mi-a spus ca un inger nu pazeste alt inger!

:)  As vrea sa cred, sa pot visa, sa te aduc de partea mea. As vrea ca timpul sa-l opresc sa-ti spun de fapt cat te iubesc…

:)  Pentru a trai am nevoie de batai de inima. Pt. asta,am nevoie de o inima. Pt. o inima am nevoie de fericire. Pt. fericire,am nevoie de tine…

:)  Oriunde ma uit vad privirea ta. Oriunde merg, simt atingerea ta. Nu am curaj sa inchid ochii, pentru ca stiu ca ai aparea in fata mea si nu i-as mai deschide…

:)  Odata mi s-a intamplat ceva minunat. A fost un vis devenit realitate, a fost o poveste, a fost ziua in care te-am intalnit pe tine…

:) Ai aparut ca un abur si de atunci imi insotesti pasii precum aerul, nu am uitat primul sarut care inca ii mai simt amprenta lui…



:)  Sa iubesti nu e nimic , sa fii iubit e ceva , sa iubesti si sa fii iubit e TOTUL !!!

:) Iubire inseamna sa sculptezi in inima ta chipul celui iubit si ochii tai sa fie oglinda in care sa se reflecteze chipul celui iubit!!!

🙂  Daca vrei soare, asteapta rasaritul; daca vrei curcubeul, asteapta ploaia; daca vrei zapada, asteapta iarna. Dar daca ma vrei langa tine, nu astepta, spune-mi!

Mai multe aici ->  Mesaje si Statusuri de Iubire

Adauga un comentariu